FAQ

Τί είναι το Magic Box;
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.
Ποια είναι τα έξοδα αποστολής για παραγγελίες από το Magicspa Shop;
Η αποστολή των προϊόντων καθώς και του magicbox επιβαρύνετε με 2€ πλέον ΦΠΑ. Στην περίπτωση που επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή, επιβαρύνεστε με 2,00€ πλέον ΦΠΑ επιπλέον ανά παραγγελία, ανεξαρτήτως ποσού. Σε παραγγελίες άνω των 50€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν..
Ποιες μέθοδοι πληρωμής γίνονται δεκτές στο Magicspa Shop;
Μπορείτε να πληρώσετε τις παραγγελίες σας είτε μέσω μίας από τις κύριες πιστωτικές κάρτες όπως η Visa, MasterCard, Maestro, Εlectron αλλά και PayPal. Επίσης μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή κατά την παράδοση.
Πόσο θα διαρκέσει η παράδοση;
Οι αποστολές πραγματοποιούνται μέσω της εταιρείας ΕΛΤΑ courier εντός  2-3 εργάσιμων ημέρών εφόσον οι παραγγελίες ολοκληρωθούν πριν τις 3μμ. Σε περίπτωση απουσίας σας η εταιρία courier θα αφήσει ειδοποιητήριο και θα σας καλέσει στο τηλέφωνο επικοινωνίας που έχετε δηλώσει για τη συνεννόηση της επόμενης παράδοσης.
Πόσο ασφαλή είναι η αγορά απο το Magicspa Shop;
Εμείς δεν αποθηκεύουμε τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης σας κάρτας. Εφόσον επιλέξετε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με χρήση κάρτας, θα μεταφέρεστε στην ιστοσελίδα της Tράπεζας Πειραιώς, όπου θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία που σας υποδεικνύει..
Τι ακριβώς θα συμβεί μετά την παραγγελία;
Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας , σας στέλνουμε ένα email που επιβεβαιώνει ότι λάβαμε επιτυχώς το αίτημα της παραγγελίας σας. Εφόσον ελέγξουμε τα στοιχεία της, θα σας αποστείλουμε δεύτερο email, με το οποίο θα επιβεβαιώνουμε την αποδοχή αυτής.
Τι γίνεται στην περίπτωση που το προϊόν που παραλάβω έρθει ελαττωματικό ή σπασμένο;
Στην περίπτωση που παραλάβετε κάτι και έρθει σπασμένο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected], αποστέλλοντας μας φωτογραφία με το προϊόν και θα φροντίσουμε για άμεση αντικατάσταση του.
Έλαβα την παραγγελία μου με αγορές από το e-shop και έχει έρθει λάθος προϊόν. Τι μπορώ να κάνω;
Αν εκ περιτροπής γίνει λάθος στην παραγγελία σας επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] ενημερώνοντάς μας για τον αριθμό της παραγγελίας σας, και το προϊόν που έχει έρθει λάθος. Eμείς θα φροντίσουμε άμεσα να παραλάβετε τη σωστή παραγγελία.
Μπορώ να κάνω παραγγελία χωρίς να δημιουργήσω λογαριασμό;
Ναι, μπορείτε να δώσετε παραγγελία ως επισκέπτης, χωρίς την υποχρέωση να δημιουργήσετε λογαριασμό. Ακόμα και τότε θα χρειαστεί να γνωρίζουμε ορισμένα από τα στοιχεία σας, προκειμένου να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε την παραγγελία σας, όπως το email σας και την διεύθυνσή σας. Όχι περισσότερα όμως από όσα θα χρειαστούμε για να ξέρουμε πού θα στείλουμε την παραγγελία σας!